четверг, 11 июня 2015 г.

Аналітична довідка за підсумками методичної роботи педагогічних працівників Мелітопольської гімназії № 10 у 2014-2015 н.р.




Мелітопольська гімназія №10
Мелітопольської міської ради
Запорізької області

 Аналітична довідка за підсумками методичної роботи педагогічних працівників
Мелітопольської
гімназії № 10
у 2014-2015 н.р.



       У 2014-2015  навчальному році  методична робота в Мелітопольській гімназії №10 здійснювалась відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Національної доктрини освіти, Концепції загальної середньої освіти; рекомендаціями щодо організації методичної роботи з педагогічними працівниками в дошкільних, загальноосвітніх середніх та позашкільних закладах освіти; Положенням про методичний кабінет середнього закладу освіти; Положенням про атестацію педагогічних працівників, затвердженим наказом МОНУ № 930 від 06.10.2010 «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників», а також відповідно до завдань, визначених у наказі по школі від 19.09.2014 № 112 «Про організацію методичної роботи у 2014-2015 навчальному році».
Педагогічний колектив у 2014-2015 н.р. працював над І етапом нової методичної  проблеми: «Розвиток компетентної особистості у полі інноваційної діяльності навчального закладу».
Роботу педагогів було спрямовано на опанування теоретичним матеріалом та змістом методичної проблеми, було визначено пріоритетні завдання, спрогнозовані очікувані результати, а саме:
- упровадження сучасних педагогічних та управлінських технологій з метою підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів;
- розвиток мотивів творчої діяльності (потреба у нововведеннях, у творчому характері роботи);
- організація безперервного вдосконалення фахової майстерності та підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів, підготовка їх до атестації;
- інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблем освіти, педагогіки, психології, науки й перспективного педагогічного досвіду;
 Перший рік роботи це був підготовчий етап, на якому вивчався рівень готовності педагогічного колективу до роботи над обраною проблемною темою, проводилась діагностика.
         Найяскравішим проявом творчої взаємодії педагогів, збагачення знань вчителів з проблеми теорії і методики навчання і виховання, знаходження конструктивних рішень з важливих педагогічних проблем є педагогічні ради. Протягом навчального року було проведено наступні педагогічні ради:
·         «Розвиток професійної компетентності педагогів»;
·        «Сучасний урок – основа ефективної та якісної освіти»»;
·        «Управління інноваційною діяльністю в межах реалізації національної програми виховання учнів».
Педагогічні ради проводились з метою вдосконалення підготовки, знайомства із сучасними вимогами до уроку, педагогічними технологіями, забезпечення реальної дієвої допомоги вчителям у підвищенні їх професійної майстерності, а також інформаційного забезпечення педагогічних працівників. Засідання педагогічних рад, по суті, являли собою «кістяк» методичної роботи. Готуючись до них, творчі групи вчителів виконували теоретичні, практичні, соціально – статистичні завдання.
Таким чином, педрада є мініатюрною педагогічною конференцією і, крім традиційних функцій, здійснювала ще й координацію та корекцію самоосвітньої роботи педагогів.
Методична робота в гімназії відбувалася відповідно до плану роботи методичного кабінету та реалізувалася в різних формах: колективних, групових та індивідуальних (семінари-практикуми, засідання «круглих столів», наради, консультації, тренінги, предметні тижні, самоосвіта).
З метою цілеспрямованої роботи та для забезпечення колективного керівництва методичною роботою в закладі працювала методична рада, до якої входили: директор гімназії, заступники директора з навчально-виховної, науково-методичної та виховної роботи, керівники шкільних методичних об’єднань,  творчих груп учителів. Протягом року на засіданнях методичної ради обговорювалися такі актуальні питання: методика викладання навчальних предметів та виховної роботи з учнями; вивчення та впровадження у практику роботи школи досягнень психології, педагогіки, кращого педагогічного досвіду; оволодіння інноваційними технологіями, найдосконалішими методиками, формами та принципами навчання і виховання школярів; аналіз  рівня навчальних досягнень, умінь та навичок учнів; труднощі опанування учнями програмовим матеріалом, розробка рекомендацій щодо підвищення якості та ефективності навчально-виховного процесу; уміння педагогічного колективу працювати зі здібними та обдарованими дітьми.
У системі внутрішньошкільної  методичної роботи відповідно до її  структури було організовано роботу методичних об’єднань вчителів:
·                   ШМО  вчителів української мови (керівник Вороніна І.І.)
·                   ШМО вчителів російської мови (керівник Арсененко С.В.)
·                   ШМО вчителів математики, фізики, інформатики (керівник           Бернацька Н.Ю.)
·                   ШМО вчителів природничого циклу (керівник Ломовцева О.В.)
·                   ШМО вчителів історії (керівник Нємченко О.В.)
·                   ШМО вчителів фізичної культури, ЗВ (керівник Головатенко Л.Г.)
·                   ШМО вчителів художньо-естетичного циклу (керівник                  Петраш І.Ю.)
·                   ШМО класних керівників (керівник Пижик Г.Г.)
       Робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителів, методики проведення уроків, позакласних та виховних заходів. Засідання методичних об’єднань були сплановані і проведені відповідно до плану  роботи закладу.
На засіданнях методичних об’єднань обговорювалися питання психолого-педагогічного, методичного спрямування та організаційні заходи щодо підвищення педагогічної майстерності вчителів, покращення якості навчальних досягнень учнів.
За підсумками роботи навчального року найрезультативнішою була робота ШМО вчителів математики, фізики та інформатики (керівник Бернацька Н.Ю.), ШМО вчителів іноземної мови (керівник Акулова С.В.) та вчителів української мови і літератури (керівник Вороніна І.І.).     Ефективність роботи ШМО підтверджується результатами олімпіад та конкурсів.        Найвагоміші результати:
Учні посіли 2 призових (ІІ, ІІІ м.) у міській олімпіаді з математики, 1 призове ( ІІІ м.) у обласній олімпіаді з математики, ІІ місце у міській та І місце у обласній олімпіаді з астрономії, ІІІ місце у міській олімпіаді з фізики, ІІ та ІІІ місця в олімпіаді з ІТ; у обласному етапі науково-дослідницьких робіт МАН – І місце у секції «Астрономія» та ІІ місце у секції «Математика», учні – переможці (І м.) міського веб – квесту «Хто у комп`ютері живе?», І м. у міському конкурсі з інформатики «Комп`ютерні генії», учень Величко Петро – переможець (І м.) Всеукраїнського конкурсу «Диво – дитина»  у номінації «Найрозумніша дитина» та І м. у Міжнародному чемпіонаті комп`ютерних талантів “Золотий байт» (м. Київ), учень брав участь у ХVІІ Всеукраїнському учнівському турнірі юних математиків імені професора М.Ядренка. Вчителі математики Бернацька Н.Ю., Слюсар Т.М., фізики Маденов А.П., інформатики Маніта Т.В. плідно попрацювали зі здібними та обдарованими учнями.
Учениця 9 класу Морозовська Катерина (вчитель Кірсанова М.І.) стала переможцем Програми Міжнародного обміну конкурсу «Флекс» та отримала гранд на навчання в США, а Шевкопляс Дарія, учениця 10 класу – у резерві переможців. Вчителі іноземної мови мають переможців (5 третіх місць) міської олімпіади з англійської мови, переможця міського конкурсу знавців англійської мови (ІІ місце Пілявська Т., вчитель Малінська Н.І.), переможця конкурсу з німецької мови (ІІІ місце Хрущ П., вчитель Істоміна О.М.).
Вагомі результати роботи мають і вчителі української мови, вихованці яких неодноразові переможці літературних конкурсів: ІІ та ІІІ місця у Міжнародному мовно-літературному конкурсі ім.. Т.Шевченка (вчителі Дяченко С.А., Калашникова Г.В.), І та ІІ місця у Міжнародному конкурсі ім..П.Яцика (вчителі Вороніна І.І., Калашникова Г.В.), ІІІ м. у міському етапі Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості (вчитель Калашникова Г.В.), лауреат Фестивалю ораторського мистецтва «Заговори, щоб я тебе побачив» (вчитель Вороніна І.І.), 2 других місця у міському етапі олімпіади з української мови (вчитель Вороніна І.І.), ІІІ м. у обласному етапі МАН, секція «Українська література» та інші конкурси.
Слід відзначити цікаві форми проведення засідань ШМО, а саме: круглий стіл, педагогічна дискусія, методична трибуна, тренінги, тощо.
Проаналізувавши звіти про роботу ШМО закладу, слід зазначити, що керівникам ШМО необхідно раціонально поєднувати теоретичний та практичний блоки, спланувати на наступний рік роботу з урахуванням діагностики та результатів моніторингу рівня професійної компетентності вчителів, включити в план роботи цікаві форми роботи для педагогів, що атестуються, а також активно залучати вчителів до участі у професійних конкурсах та методичних заходах різних рівнів.
Однією з ефективних форм підвищення фахового рівня педагогів гімназії є методичні та психолого – педагогічні семінари, на яких розглядаються актуальні для педагогів проблеми. Протягом навчального року семінари були присвячені таким питанням:
·                   «Інновації. Освітній потенціал ТРВЗ – сучасної технології навчання творчості»;
·                   «Мотиваційний потенціал атестації»;
·                   «Плекаємо обдаровану дитину»;
·                   «Взаємодія «вчитель - учень». Вирішення та усунення конфліктів»;
·                   «Тренінг позитивного мислення для педагогів «Чарівний світ».
Отже, тематика семінарів відповідала вирішенню методичної проблеми гімназії. Вдосконалювати свою професійну майстерність педагоги гімназії мали можливість приймаючи участь у міських та обласних методичних заходах:
Вольнюк І.А., директор гімназії,
- була учасником обласного науково – методичного семінару в інтернет – режимі з питання «Моніторингові дослідження в регіоні: реалії, здобутки, перспективи»;
Пижик Г.Г., ЗД з ВР, практичний психолог,
 - була учасником обласного семінару – тренінгу з питання «Інноваційна діяльність навчального закладу». Питання  актуальне для нашого педколективу, так як є нашою проблемною темою, тому досвід роботи, отриманий на семінарі, був дуже корисним та значущим;
- брала активну участь у Регіональній конференції з питання «Особливості виховної роботи з попередження торгівлі людьми у загальноосвітніх навчальних закладах», яка проводилась у місті Дніпропетровську. Конференція проходила у рамках проекту «Попередження торгівлі людьми шляхом розвитку соціальної роботи та мобілізації громад», що впроваджується Представництвом Міжнародної організації з міграції в Україні у партнерстві з Українським фондом «Благополуччя дітей» та Західноукраїнським ресурсним центром за фінансової підтримки Швейцарської Конфедерації;
Бернацька Н.Ю., вчитель математики,
- брала участь у тренінгу «Дидактичне проектування електронних програмно – педагогічних засобів навчання»;
Маніта Т.В., вчитель інформатики,
- була учасником вебінару для вчителів онлайн – семінару в рамках програми «Партнерство у навчанні» з проблеми «Глобальна ініціатива «Година коду» в рамках тижня комп`ютерних наук».
На базі гімназії було проведено міський семінар для ЗД з НМР  з питання «Формування компетентної обдарованої особистості у полі інноваційної діяльності навчального закладу»». В рамках семінару було проведено Конкурс «Гімназист року – 2015», інтелектуальні випробування «Золота сова», до яких ввійшли: конкурс з німецької мови «Зоряна година» (вчитель Істоміна О.М.), математичне казино (вчитель Бернацька Н.Ю.), гра з англійської мови «Найрозумніший» (вчитель Кірсанова М.І.»), науково – практична конференція «Плекаємо наукову еліту» (вчитель Вольнюк І.А.), а також практикум «Чудеса світу», в рамках якого було проведено гру – мотиватор «Успіх» ( практичний психолог Пижик Г.Г.), тренінгове заняття «Толерантність» ( соціальний педагог Акімова О.О.), заняття лідерського активу «Лідер ХХІ сторіччя» (класний керівник 8 – А класу Акулова С.В.), профорієнтаційна гра «Компас» (класний керівник 8 – В класу Старина Л.Ю.), презентація хореографічної обдарованості «Флешмоб -2015» (педагог – організатор Рокоча Д.О.)
       На цих заходах педагоги мали змогу поділитись своїм досвідом роботи з обдарованими та здібними учнями.
Щорічно, на замовлення МДПУ, вчителі гімназії проводять педагогічну практику для студентів – майбутніх вчителів англійської мови, математики, інформатики, психологів.
 Ефективною формою методичної роботи в гімназії є діяльність творчих та динамічних груп. Робота в творчих та динамічних групах об’єднує зусилля вчителів, які вивчають та вирішують педагогічні проблеми, всебічно впроваджують компетентнісний підхід та вдосконалюють свою педагогічну майстерність. Про результативність роботи творчих та динамічних груп свідчать досягнення як педагогів, так і їх вихованців. Учні Мелітопольської гімназії № 10 займають призові місця у міському, обласному та державному етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін ( у цьому навчальному році маємо стабільний результат –ІІІ місце, 2013 – 2014 н.р. – ІІІ місце).   У обласному етапі маємо 3 переможців,  9 балів – ІІІ місце, ( у минулому навчальному році –  9 балів, ІІІ місце).  Вважаємо, що це вагомий результат у роботі з обдарованими учнями гімназії.               
Члени творчої групи «Формування життєвої та професійної компетенції учнів шляхом проектування особистої перспективи» активно впроваджують авторську корекційну програму особистісного розвитку
« Шлях до успіху», розроблену керівником групи Пижик Г.Г.  Результатом роботи групи є створення практичного порадника «Психологія учнівського лідерства», а також публікації з досвіду роботи над проблемою.
Результатом роботи творчої групи з проблеми «Учнівське портфоліо як засіб формування самоосвітньої компетентності» ( керівник Кірсанова М.І.) стала виставка кращих учнівських портфоліо та розробка практичного порадника при створенні електронного учнівського портфоліо.
Для надання методичної допомоги вчителям з найбільш актуальних проблем організована робота динамічних груп.
Члени динамічної групи  «Формування інформаційної компетентності вчителя  та учня засобами ІКТ» (керівник Маніта Т.В.) вирішують проблеми, пов`язані  з інформаційною підготовкою учнів та педагогів до використання ІКТ у навчально - виховному процесі. Завданням групи було вивчення теорії та практичне створення предметних блогів, ведення електронного журналу, надання дієвої допомоги вчителям у цій справі. Також члени групи запропонували педагогам цікавий методичний порадник «Використання мультимедійних засобів навчання як дієвий спосіб поліпшення результативності роботи». У гімназії вже облаштовано 5 мультимедійних класів, тому педагоги мають змогу працювати в інтерактивному режимі.  Більш досвідчені педагоги проводять майстер – класи ( Акулова С.В., Ломовцева О.В., Кірсанова М.І., Маніта Т.В., Бернацька Н.Ю.) з використання мультимедійних пристроїв, дають індивідуальні консультації та проводять практичні заняття для колег своєї гімназії та вчителів інших шкіл міста.  Як недолік у роботі є те, що активність педагогів щодо участі у конкурсах з ІКТ помітно знизилась. Тому плануємо активізувати роботу у цьому напрямку, заохочувати вчителів до підвищення своєї інформаційної компетентності.
Члени динамічної групи «Удосконалення уроку як засобу розвитку творчої особистості вчителя та учнів» ( керівник Духанова І.С.) вирішують питання проблем сучасного уроку, інтерактивних методів та форм  його проведення, вміння робити самоаналіз уроку, проектування уроків та їх самооцінка. Як результат роботи членами групи було розроблено презентацію досвіду роботи над даною проблемою та ознайомлено педагогічний колектив на педагогічній раді з питання «Сучасний урок – основа ефективної та якісної освіти»
Таким чином, робота творчих та динамічних груп є дієвою та результативною. До такої методичної діяльності задіяно педагогічний колектив, ніхто не залишається осторонь, а отже є позитивні результати роботи.
Щороку в гімназії проводиться шкільний конкурс «Найрезультативніший учитель» (за результатами підготовки учнів до міського етапу предметних олімпіад). У цьому навчальному році найрезультативнішою була визнана робота педагогів: Духанової І.С. та Вороніної І.І. – І місце (6 балів), Пижик Г.Г. – ІІ місце (5 балів), Вольнюк І.А., Маденов А.П., Маніта Т.В. – ІІІ місце (4 бали). Вчителі Маденов А.П. підготував переможця (І м.) обласної олімпіади з астрономії, Духанова І.С. – переможця (ІІ м.) обласної олімпіади з предмету «Юні знавці Біблії», Слюсар Т.М. – переможця (ІІІ м.) обласної олімпіади з математики. Це вагомий результат роботи вчителів з обдарованими учнями.
Вчитель історії Вольнюк І.А. (ІІ м.) та практичний психолог Пижик Г.Г. (ІІ, ІІІ м.) підготували переможців ІІ (обласного) етапу науково – дослідницьких робіт учнів –членів МАН у 2014 – 2015 н.р.
Визначаємо, що у напрямку науково – дослідницької діяльності педагогам гімназії треба діяти активніше, ставити одне із завдань – залучення обдарованих учнів до спільної наукової діяльності.
На базі гімназії  проводяться міські методичні заходи. Серед них було проведено семінар для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів хімії та біології (Ломовцева О.В.), засідання міської школи молодого вчителя інформатики (керівник Маніта Т.В.). У 2014-2015 н.р. гімназія є опорною школою з питань: «Використання ІКТ в навчально – виховному процесі» та «Розвиток учнівського самоврядування».
     Отже, проведення різноманітних методичних заходів сприяє творчому розвитку педагогів, їх професійному самовдосконаленню та широкому обміну досвідом роботи з колегами.
Вчителі гімназії – є координаторами різноманітних конкурсів Всеукраїнських, Міжнародних, обласних та міських. На базі гімназії щорічно проводяться два міських конкурси: «Зоряна година» - для юних математиків   (координатор Бернацька Н.Ю.) та Турнір  знавців російської мови (координатори  Духанова І.С. та Арсененко С.В.).
Важливим етапом у підвищенні методичного та професійного рівня педагогічного колективу є атестація і курсова перепідготовка.  Атестація дає змогу виявити фаховий рівень, професійну підготовку, відповідність посаді педагогічних працівників.
У 2014 – 2015 навчальному році було проатестовано 9 педагогів.
 6 педагогів: Маденов А.П. (учитель фізики), Дятлов М.В. (учитель математики), Ломовцева О.В. (учитель хімії), Духанова І.С. (учитель російської мови та літератури), Карпова Н.В. (учитель російської мови та літератури), Альошина Л.О. (учитель англійської мови),  підтвердили відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії», 2 педагога підтвердили відповідність раніше присвоєному педагогічному званню «старший учитель» та 2 педагога підтвердили відповідність раніше присвоєному педагогічному званню «учитель – методист», 1 педагогу було присвоєно педагогічне звання «старший учитель»; 1 педагогу була присвоєна кваліфікаційна категорія – «спеціаліст першої категорії» (учитель української мови Дяченко С.А.), 1 педагогу – «спеціаліст другої категорії» (учитель математики Старина Л.Ю.), 1 педагог підтвердив відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст другої категорії» (учитель історії Баличева І.В.).
Таким чином, 3 педагоги (33%) підвищили свій кваліфікаційний рівень, це говорить про стабільне зростання педагогічної майстерності вчителів, ріст їхнього професіоналізму, що безумовно, впливає на якість навчально -  виховного процесу.
Підсумки атестації було підведено  на  методичному семінарі «Мотиваційний потенціал атестації», де вчителі, які атестувались,  представили творчі звіти, портфоліо, методичні наробки.
Заслуговує на позитивну оцінку творча індивідуальна робота вчителів, методичні розробки уроків, позакласних  заходів, які надруковані у фахових виданнях. Активізувалась робота у цьому напрямку, тому що протягом 4 років збільшилась кількість публікацій на сторінках фахових видань з 3 до 14 (2011-2012 н.р.- 3, 2012-2013 н.р. - 9,  2013-2014 н.р. – 11, 2014-2015 н.р. - 14).
Слід відмітити плідну роботу таких педагогів у цьому напрямку:
Пижик Г.Г., Вороніної І.І., Карпової Н.В.,  Головатенко Л.Г., Акулової С.В., Дяченко С.А., Петраш І.Ю.
Важливою ланкою у підвищенні педагогічної майстерності вчителів є підвищення кваліфікації. У гімназії створені всі необхідні умови для проходження курсів підвищення кваліфікації педагогами. У цьому навчальному році курси пройшли 3 педагоги, 3 ще в плані до кінця року.
Вчителі гімназії беруть активну участь у роботі міських методичних об’єднань, постійно діючих семінарах, роботі міських творчих груп, експертних груп, входять до складу журі та оргкомітетів олімпіад з базових дисциплін. Пижик Г.Г. – керівник ММО класних керівників.
Адміністрація гімназії № 10 приділяє значну увагу теоретичній підготовці та практичній освіті молодих спеціалістів, для яких організована робота школи молодого вчителя ( керівник Карпова Н.В.), складовими якої є такі форми роботи, як наставництво (Акулова С.В.), індивідуальні консультації, відвідування уроків. Молоді педагоги залучаються до участі у роботі  динамічної групи, виступають на семінарах, проводять відкриті уроки та позакласні заходи з предмету.
З метою інформаційної підтримки самоосвіти педагоги гімназії передплачують періодичні видання з предметів, також передплачуються фахові видання із загальних питань розвитку освіти; професійна література видавничої групи «Основа», здійснюється передплата наборів плакатів для навчальних кабінетів, на яких розміщено практичну інформацію для роботи вчителів. Протягом навчального року проходив конкурс кабінетів ЗД з виховної роботи та педагогів – організаторів. За результатами перевірки   кабінет отримав високу оцінку (ЗД з ВР Пижик Г.Г.). Перевірка кабінетів фізики, географії та німецької мови перенесена на наступний навчальний рік.
  На загальношкільний  конференції  за підсумками методичної роботи  було проаналізовано діяльність колективу гімназії і зроблено висновок, що педагогічний колектив в процесі діяльності реалізував мету та завдання, які були поставлені на початку навчального року у справі навчання та виховання учнів.
Аналіз підсумків поточного навчального року дає підстави зробити висновок, що методична робота в закладі є системною і результативною, а рівень фахової майстерності педагогів зростає. За результатами моніторингу рівень професійної педагогічної компетентності підвищився: методологічний аспект – з 79,6% до 81%, мотиваційний з  90% до 91%, а над підвищенням рівня інформаційної компетентності ще потрібно працювати. Але є питання, на які треба звернути особливу увагу  в наступному навчальному році:
·                   недостатня активність педагогів гімназії у роботі міських і обласних структур методичної роботи;
·                   активізація роботи по вивченню, узагальненню і впровадженню в практику перспективного педагогічного досвіду кращих педагогів гімназії;
·                   забезпечення системності і послідовності проходження педагогами всіх етапів самоосвіти.
Таким чином, виконання  поставлених на початку року завдань дало можливість:
·       підвищити рівень професійної компетентності педагогів ;
·       створити педагогічні умови для формування ціннісних орієнтацій учнів, розвитку загальних і соціальних здібностей у процесі творчої діяльності;
·       підвищення рівня навчальних  досягнень учнів із профільних предметів;
·       підвищення результативності участі учнів у предметних олімпіадах, конкурсі – захисті науково – дослідницьких робіт МАН, турнірах, конкурсах;  ( про це свідчать результати олімпіад та конкурсів).
·       покращення матеріально – технічної бази гімназії.
Відповідно до результатів педагогічного аналізу методична робота закладу у 2015-2016 н.р. буде спрямована на визначення головних пріоритетів:
1. Враховуючи діагностичні дослідження, спрямувати діяльність педколективу на роботу над ІІ етапом методичної проблеми « Розвиток компетентної особистості у полі інноваційної діяльності навчального закладу».
2. Спрямувати діяльність шкільних предметних об`єднань на реалізацію проблемної теми навчального закладу, управління процесом самоосвіти вчителів.
3. Стимулювання вчителів до впровадження елементів інноваційних технологій, ІКТ у практичну діяльність, накопичення та зберігання власних наробок вчителів гімназії та забезпечення умов для ознайомлення з ними всього педагогічного колективу.
4. Практична спрямованість творчих досягнень вчителів; створення ситуації успіху у педагогічному та учнівському колективах.
5. Постійне підвищення якісних показників навчальних досягнень учнів та результативність участі вихованців у предметних олімпіадах, конкурсах, турнірах.
6.Формування позитивного іміджу та підвищення конкурентоспроможності навчального закладу.
7. Сприяння поширенню педагогічного досвіду вчителів у фахових виданнях.


  Директор Мелітопольської гімназії № 10 _________ І.А. Вольнюк

Довідку склала
ЗД з НМР Карпова Н.В.      

Комментариев нет:

Отправить комментарий